רכב תפעולי Drive 2 Super Hauler

    להצעת מחיר על רכב תפעולי השאירו פרטים או התקשרו:
    077-230-5100

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    רכב תפעולי ימאהה Drive 2 Super Hauler זהו כלי חזק ומצוין לנסיעה וסחיבה של ציוד רב. זהו רכב תפעולי עם ארגז אלומיניום אחורי גדול במיוחד, בעזרתו ניתן להעמיס ציוד רב ולקחת אותו ממקום למקום.

    מדובר על כלי עם תחזוקה נמוכה, עמיד, חברת ימאהה ידועה בעיצוב והנדסה של רכבים חשמליים איכותיים ביותר. דגם הסופר האולר של חברת ימאהה הוא רכב תפעולי שלוקח את הכוח, התושיה והאמינות לרמה הגבוהה ביותר. עם מקום מרווח לשני נוסעים, ה- Super Hauler מצויד בארגז אחורי מרשים בגודל 180 ס"מ אורך, 120 ס"מ רוחב ו- 20 ס"מ גובה. 

    זהו רכב תפעולי לעבודה בין אם זה לעסק, לחקלאות, לגינון, לתעשייה וכו', הצוות שלכם יהנה מכלי עוצמתי שיגביר את יעילות העבודה. כמו כן ניתן להעמיס על תא המטען משקל של עד 363 קילו, כך שיש הרבה עם מה לעבוד.

    ניתן למצוא את הסופר האולר של ימאהה בגרסה של רכב תפעולי חשמלי או בגרסת רכב תפעולי בנזין.

    YouTube video

    יתרונות של YAMAHA Super Hauler

    • ארגז אלומיניום גדול: דגם סופר האולר בנוי לעבודה קשה, וארגז האלומיניום האחורי שלו מתוכנן לסחוב כל דבר. החל מכלי עבודה וציוד ועד לחלקים של תעשייה.
    • בחירה בין חשמלי לבנזין: ה- Super Hauler מגיע בגרסת בנזין 402 סמ"ק EFI צילינדר יחיד אשר מציעים ביצועים חזקים במיוחד. כמו כן ישנה גרסת מנוע AC חשמלי 48V אשר אידיאלית לשימוש בתוך מבנים ומקומות רגישים יותר.
    • עיצוב מותאם לשטח: פלטת מגן עמידה נותן ל- Super Hauler את היכולת לתפקד במגוון רחב מאוד של דרכים לא סלולות. מה שהופך את הדגם לורסטילי ביותר.
    • קל לשימוש ותפעול: אחד היתרונות הגדולים ביותר של דגם זה של ימאהה זה שהוא קל במיוחד לשימוש. עם תיבת הילוכים אוטומטית לגמרי ובקרת שליטה אינטואיטיבית, זהו דגם שמאוד קל לנהוג וליהנות ממנו.
    • נוחות מירבית: כדי לספק נוחות ברמה הגבוה ביותר, דגם זה מגיע עם שני מושבים מרווחים נפרדים. כמו כן מבנה הרכב ללא דלתות הצד הופך את הכניסה והיציאה לנוחים ביותר. 

    מפרט טכני

    חשמליבנזין
    אורך363 ס"מ363 ס"מ
    רוחב136 ס"מ136 ס"מ
    מרחק מהקרקע34 ס"מ34 ס"מ
    מנוע48V AC402 סמ"ק
    משקל כולל344 ק"ג405 ק"ג
    יקיר מלול

    כותב המאמר: יקיר מלול

    כקיבוצניק יש מסביבי המון רכבים תפעוליים מכל הסוגים וכל הגדלים, באתר אני עובר על מגוון דגמים רחב מאוד של כלים. כל זאת כדי שיהיה לכם מקור מידע מרכזי שיעזור לכם לבחור את הרכב התפעולי המתאים לכם. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    יצרנים פופולריים של רכב תפעולי